15 Nisan 2013 Pazartesi

Fatih Projesi: Bir gün öyle bir gün böyle

Gündemi yakalamak için Ünal Özmen'den hızlıca alıntılıyoruz:

Milli Eğitim Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği, durup dururken (Durup dururken diyorum çünkü bu tür açıklamalar genellikle tekzip ya da düzeltme amaçlıyapılırdı) 3 Nisan’da “FATİH Projesi, planlandığı şekilde devam etmektedir.” diye bir açıklama yayımladı. İmla ve yazım kurallarına uygunsuzluğundan aceleyle yapıldığı anlaşılan açıklamada 350 bin adet etkileşimli tahta alımının yakında gerçekleştirileceği de belirtiliyor. 
Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Bakan Nabi Avcı’ya bağlı ve onun onayı olmadan böyle bir açıklama yayımlayamaz. Ben böyle biliyorum. Fakat üç gün sonra (6 Nisan) Cumhuriyet’e “Fatih’te geri adım” başlıklı bir haber çıktı. Haberde, tüm öğrencilere dağıtılacağı söylenen tablet bilgisayarların sadece 9. sınıf öğrencileriyle sınırlandırılacağı belirtiliyordu. Haberin kaynağı Bakan Nabi Avcı. Avcı bu bilgiyi, 4 Nisan’da Cumhuriyet muhabiri Sinan Tartanoğlu’na verdiği mülakatta söylemiş. 
Haberde belirtildiğine göre Avcı bu kararı, çocukların kitap, defter ve kalemle bağları kopmasın diye almış. Gerekçe buysa ben buna geri adım demem, ileri adım olarak desteklerim.

http://www.birgun.net/writer_index.php?category_code=1187092012&news_code=1365755109&year=2013&month=04&day=12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder