3 Haziran 2012 Pazar

TÜBİTAK Fatih Projesi konulu araştırma projelerine destek veriyor


TÜBİTAK FATİH Projesi İçin Çağrıya Çıktı


TÜBİTAK, Milli Eğitim Bakanlığı ile çağrıya çıkarak FATİH Projesi kapsamında Bilgi Erişim ve Yönetim Sistemleri konusunda Ar-Ge projelerine destek verecek.

Ülkemizde uygulamaya geçirilmekte olan Milli Eğitim Bakanlığı FATİH Projesi (Eğitimde Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme Hareketi) kapsamında ele alınan teknolojik unsurlarla uyumlu yazılım, içerik ve bilgi erişim model ve sistemlerinin geliştirilmesi için TÜBİTAK ve Milli Eğitim Bakanlığı ortak çağrıya çıktı.

"BT01 FATİH Projesi Bilgi İletişim ve Teknolojileri Çağrı Programı" ile FATİH Projesi kapsamında Bilgi Erişim ve Yönetim Sistemleri konusunda Ar-Ge projesi hazırlayan araştırmacıların küçük, orta ve büyük ölçekli projelerine destek verilecek.

http://www.tubitak.gov.tr/sid/377/cid/27997/index.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder